Time Rezerwuj czas trenera

Wieloletnie doświadczenie w pracy z podopiecznymi oraz prowadzenie zajęć grupowych na różnym poziomie: intensywności oraz zaawansowania pomaga nam w indywidualizacji treningu oraz spersonalizowaniu odpowiednich środków treningowych dla każdej osoby z którą współpracujemy. Nie bez znaczenia pozostaje również kwestia odpowiedniej motywacji, nastawienia i tzw. "podejścia", które sprawiają, że czujemy się ze sobą dobrze, a relacja trener-podopieczny jest relacją, która przynosi 100 % satysfakcji i 101 % sukcesów.  Wasze zadowolenie, nasza praca i Twoje efekty.
badge

2train Trenuj skutecznie

Trening personalny z Martą Stępień-Nalewajko to gwarancja: wiedzy, profesjonalnego podejścia, komfortu i energii, które sprawią, że każda jednostka treningowa przybliży Cię do wymarzonego celu.
Pracuj indywidualnie z trenerem lub zaproś do zabawy kogoś bliskiego, kto zmotywuje Cię podwójnie. Zadbaj o swoje zdrowie, samopoczucie i wejdź na inny poziom aktywności ruchowej.

Zarejestruj się Trenuj bezpiecznie i skutecznie

Rezerwuj terminy treningów online i bądź w kontakcie z trenerem! 

DOŁĄCZ!
TIME2TRAIN

ZADBAJ O SIEBIE

Systematyczny trening to najlepsza droga do zdrowego stylu życia

ODEZWIJ SIĘ

Umów się na trening i przekonaj, że ruch może być przyjemny!

BĄDŹ BEZPIECZNY

Spersonalizowany program treningowy to gwarancja bezpieczeństwa

OSIĄGAJ EFEKTY

Ćwicz systematycznie pod okiem doświadczonych instruktorów

Wieści z time2train Aktualności

Poniedziałek tylko dla chętnych?

Szkoda mi jest i przykro się robi na myśl o tym, jak wiele osób rani poniedziałek. O co jej chodzi, wariatce? Pomyślicie...

Czytaj więcej

Bieganie w rozmiarze plus size!

Co zrobić, aby biegać? Zdradzimy Was nasz sekret: żeby biegać, trzeba biegać! Nie ma innej rady. Chociaż sprawa wydaje się bardziej skomplikowana - opowiemy Wam pewną historię...

Czytaj więcej

Co Cię kopie po urlopie?

Powroty do treningów bywają o wiele trudniejsze od tego, aby w ogóle zacząć. Chęć rozpoczęcia treningów wiąże się z innym rodzajem motywacji i determincji. A jak wrócić do regularnych treningów?

Czytaj więcej